Nespresso – Horeca Expo

Nespresso, een combinatie van het bedrijf Nestlé en espresso, is een bekend koffiemerk wereldwijd. Het is gemalen koffie, lang houdbaar in een kleine cup. Herkenbaar zijn de reclames met George Clooney, waarbij hij een Nespresso-boutique’ binnenkomt. Twee dames in die winkel noemden een reeks van eigenschappen op: ‘dark’, ‘very intens’, ‘balanced’, ‘unique’, ‘mysterious’, ‘delicate & smooth’, ‘with a strong character’, ‘rich, very rich’, et cetera. De kijker dacht in eerste instantie dat het over Clooney ging, maar de dames bleken het over Nespresso te hebben. De link was gelegd.

Voor deze stand in Gent hebben wij de boutique-stijl doorgetrokken. De Horeca Expo is al 30 jaar de grootste totaalbeurs voor de Belgische horecasector en grootkeukens. Met een kwalitatief, innovatief en authentiek totaalaanbod staat de top binnen elk segment in de spots.

Kenmerken
  • High-end
  • Fris
  • Duurzaam
  • Boutique-stijl

Wat hebben we gedaan?

Fraaie presentatiemeubels, met een frisse lichte houtsoort, waarop de nieuwste Nespresso apparaten worden tentoongesteld. Daarbij is de ronde vorm van de bar doorgetrokken in de verlichting erboven. Planten in de stand en plafondconstructie geven het geheel een frisse look.

Ontwerp Het ontwerp is in samenwerking met Studioworks tot stand gekomen.
Product Presentatie Boutique-stijl met lichte, frisse kleuren.
Volgende project